-->

2015. november 14., szombat

Helyzetjelentés


Sziasztok drágáim!
Úgy érzem kicsit sok mindennel tartozom, vagyis inkább elég sok bocsánatkéréssel a csúszásért, továbbá hogy nem igazán adtam bármiféle életjelet magamról, de az elmúlt két hétben drasztikusan fogalmazva annyi minden történt, hogy levegőt venni is alig volt időm, főleg a szünet vége után. Gondolom nem kell sokat fejtegetnem, nem vagyok egyedül ebben a sulis szenvedésben, így értitek miről is van szó, mindenesetre akkor is nagyon-nagyon sajnálom, amiért nem sikerült időben hoznom a részeket, borzasztóan utálom, hogy így alakult, de akárhogy próbálkoztam, sehogy sem tudtam tenni ellene. Mindenesetre ha már itt vagyok, szeretném nagyon megköszönni a türelmeteket, továbbá a szüntelen támogatásotokat, ami komolyan mondom hihetetlen, ugyanis csak nem rég esett le, hogy ár 25-en vagyunk, és az a sok díj és a biztató szavak, eszméletlen hálás vagyok mindenért! Nagyon szépen köszönök mindent, a világ összes virtuális ölelését küldöm, és még ha nem is ismerek mindenkit személyesen, mindenkit iszonyúan imádok!<333
Ami a következő részt illeti (és igazából itt a lényeg), sajnos ma sem fogom tudni hozni, azonban ez alkalommal csupán csak egy nap haladékot kérek, azaz a 14. rész holnap (vasárnap) fog érkezni, minél hamarabb, és még egyszer bocsánatot kérek a késésért!
Ha már nekem ilyen eseménydúsan alakult az elmúlt két hetem, azért remélem, veletek minden rendben van, mindenki él és virul, továbbá, hogy maradandó sérülés nélkül túléltétek az újabb sulis napokat, bízom benne, a hétvégétek is jól telik idáig.:)<3

Még egyszer köszönök szépen mindent, drágáim, további jó hétvégét, vigyázzatok magatokra, és ha minden igaz, holnap találkozunk!;)

-xoxo, Sophie V.

2 megjegyzés:

  1. Várom a részt <3 További szép napot:)
    -xxx ¤Rara ߤ-

    VálaszTörlés
  2. Remélam, hogy ma akkor kiteszed a részt csajszi, mert ha nem akkor mérges leszek gru hangulatjel
    Pusszancs :*

    VálaszTörlés