-->

2016. június 22., szerda

Camouflage


Helló-helló drágaságok!
Kicsit régen jelentkeztem már, tudom, sőt, inkább úgy mondanám kicsit nagyon régen. Mindenesetre nagyon boldog vakációt mindenkinek, aki hasonló cipőben jár mint én, és remélem mindenkinek nagyon-nagyon jól fog telni sok pihenéssel, szórakozással és társaival ugyanis szerintem egyértelműen megérdemlitek.<3
Az ígéretemet megtartva megérkeztem a legújabb történet beharangozásával, amin idáig ültem, és fejtegettem, a prológusa pedig most szombaton érkezne, ha akadna rá érdeklődő.
Mint korábban említettem, a történet kisugárzása és hangulata talán egy kicsit hajazhat a Behint the Spotlight blogéra, abban az esetben ha volt, aki már olvasta és találkozott vele, aki pedig még nem, annak talán újdonság is lehet.:)




Louis-lányok örülhetnek hehe, azonban pici spoiler-ként a Zayn-lányok sem szenvedhetnek a későbbiekben hiányt.
Az alaptörténetéről itt olvashattok, így azt nem is feszegetném, azonban ha valaki kedvet kapott hozzá, hogy esetleg belekukkantson majd, annak előre is jó olvasást!:)
Ami a részek érkezését illeti, ez alkalommal sajnos muszáj lesz azt mondanom, nem tudok egyelőre semmiféle rendszerrel szolgálni, ugyanis bár most a szünetben nem hiszem, hogy sokat késnék egy-egy fejezettel, az iskolaidőre nézve valószínűleg kiszámíthatatlan leszek, de igyekszem hozni őket, amilyen gyakran csak lehet.

Nem is pazarlom tovább a szót, még egyszer köszönök szépen mindent, amit ezzel a bloggal kapcsolatban kaptam, iszonyú jól esik visszaolvasni mindazt, amit korábban írtatok, még mindig eszméletlen hálás vagyok, továbbá remélem, találkozhatunk páran a következő történetemnél is.:)<3

Jó pihenést a nyárra és vigyázzatok magatokra!<333

-xoxo, Sophie V.

U.i.: még mindig ti vagytok a legjobbak hehe <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése